FAQFAQ   RechercherRechercher   MembresMembres   GroupesGroupes   S’enregistrerS’enregistrer 
 ProfilProfil   Se connecter pour vérifier ses messages privésSe connecter pour vérifier ses messages privés   ConnexionConnexion 

Patientez pendant le chargement de la page ...
INDEX > [Rushu] Recrutement dans Coosma 2014 > In het bijzonder de Zoom Air-eenheid over
Répondre au sujet</a></span></td>
</tr>
</table>
<table width=
Sujet précédent :: Sujet suivant  
Auteur Message
caicai2017

Serveur: 102

MessagePosté le: Mar 20 Nov - 05:15 (2018)    Sujet du message: In het bijzonder de Zoom Air-eenheid over Répondre en citant

Kobe Bryant en Nike gaan ver Nike Air Max 2017 Womens terug - helemaal terug naar 2005, om precies te zijn. Over de geschiedenis van de Mamba's met 15 schoenen met het Swoosh-merk, hebben de twee de basketbalmarkt enorm veranderd, waardoor het acceptabel Nike Air Pegasus 89 Mujer was voor hoopers om hun omvangrijke high-tops te dumpen voor slanke low-tops die een nieuw technisch, voorbeeldig hofgevoel en uitgebreide vrijheid van beweging. Over hun gezamenlijke lijn, was een van de Nike Air Presto Femme meest memorabele speciale makeups ongetwijfeld de Kobe 6 "Grinch", een felgroene schoen die Kobe op eerste kerstdag van 2010 debuteerde in een verlies van 96-80 voor LeBron James en de Miami Heat. In de loop der jaren heeft de Grinch een speciale plaats ingenomen in de harten van Nike-liefhebbers - zowel voor een tijdige onthulling als voor een slimme inspiratie - en nu is de feestelijke vakantie-colorway terug op de Nike Mamba Rage. De voordelige teamschoen heeft hetzelfde heldere groene bovenwerk als de originele Grinch, terwijl flecked rode details die door de middenvoet barsten en toebox contrast bieden. Bryant's hulshelm Nike Air Max 2015 Femmeverschijnt rood op de tong en de herdenkingsachtige look wordt beoefend door een zwarte swoosh op de middenvoet en een ruige stoffen kraag - een mogelijk knipoog naar de groene vacht van het schepsel. Bekijk Nike Air Max Vision Femme hieronder een volledige reeks offici?le afbeeldingen en ga nu naar Nike.com om deze Grinch-kickers voor een vaste prijs van $ 100 te pakken. De Nike Air Zoom Pegasus 35's zien er niet alleen goed uit, ze zijn ook goed -evenwichtige dagelijkse trainer die hardlopers leuk vinden voor elke training.
Het is bijna 10 jaar geleden dat een paar Nikes mijn standaard schoenrotatie heeft gemaakt; maar als je hoort dat het merk grote updates heeft gemaakt voor een van zijn nietjes, kun je niet anders dan de bijgewerkte versie een kans geven.
Ik begon aan mijn runs met de Nike Air Zoom Pegasus 35s en hoorde dat Nike een aantal van de ontwerpfuncties Adidas NMD Mujer van de VaporFly had overgenomen en deze in de Peg had verwerkt. In het bijzonder de Zoom Air-eenheid over de volledige lengte gemodelleerd naar de koolstofplaat in de VaporFly 4%.
De stijl van de Peg 35Nike Roshe Run Mujer 's valt op. Het is moeilijk om iets negatiefs te zeggen over het gladde, eenvoudige ontwerp, de frisse kleur en de gestroomlijnde, puntige hiel. Deze schoenen zien er gewoon cool uit. Maar het is niet het uiterlijk dat het anders maakt dan zijn voorgangers. Het opnieuw ontworpen bovendeel zorgt voor meer ruimte en flexibiliteit in de teenendoos, terwijl de ingestikte tong en hielkap je voet op slot houden en vastzetten.
Hoewel ik er zeker van ben dat elke Peg-liefhebber zich meteen thuis zal voelen in de 35's, brengen deze updates meteen een nieuw perspectief uit de doos en maken de schoen de schoen aantrekkelijker voor een Nike Air Max 270 Womens niet-Pegasus-fanboy als ikzelf. Na het laten glijden van mijn voet voor de eerste keer kwamen er twee woorden in mijn hoofd: comfortabel maar stijf. De tussenzool van schuim was ronduit gezellig, maar terwijl ik Nike Air Max 2017 Femme rondliep, voelden ze zich stijf aan de voet. Gelukkig, na slechts een handvol runs, brak de standvastigheid uit.
Een probleem dat ik heb gehad met verschillende mesh-schoenen die tegenwoordig op de markt zijn, Nike Air Max Classic BW Mujer is dat na verloop van tijd het gaas rekt tot een punt waar het moeilijk is om je voet op zijn plaats te vergrendelen. Nike lost dit op in de Pegasus 35s door de oogjes helemaal langs de zijkant van de schoen naar de zool te laten lopen en je middenvoet op zijn plaats vast te zetten. Zelfs terwijl de mesh een beetje rekte toen ik er meer mijlen in stopte, had mijn voet nooit last van ongewenste bewegingen
Publicité

MessagePosté le: Mar 20 Nov - 05:15 (2018)    Sujet du message: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
INDEX > [Rushu] Recrutement dans Coosma 2014 > In het bijzonder de Zoom Air-eenheid over
Répondre au sujet Toutes les heures sont au format GMT + 2 Heures
Page 1 sur 1

Sauter vers:  
Index | Creer un forum | Forum gratuit d’entraide | Annuaire des forums gratuits | Signaler une violation | Conditions générales d'utilisation